pondelok 5. augusta 2013

Keith Williams získal 1 milión libier v EuroMillions lotérii

Keith Williams, od Merthyr Tydfil, získal 1 milión libier v EuroMillions lotérie - iba dva roky potom, čo Mark Benbow získal rovnakú cenu

Vidiecky klub v Merthyr Tydfil dnes oslavuje svoje druhé lotérie milionára.

Železničné dodávateľ Keith Williams, 54, bol prípitok z jeho priateľov po víťazstve 1 milión libier na EuroMillions.

A on slávil s kamarátom Markom Benbow, 39, ktorý vyhral rovnakú sumu aj na EuroMillions lotérie pred dvoma rokmi.

Dedko Keith povedal: "Je skvelé, že ja a Mark nie sú len členmi rovnakej spoločenský klub Sme tiež súčasťou milionár klubu.

"Možno by som dokonca dal pár libier za barom teraz tak moji priatelia si môžu dať drink na mňa."

Železničné robotníci Keith a Mark ako pitie a hrať šípky v Guest Keen Memorial sociálne a Bowls Club.

Keith získal od lucky dip čerpať minulý piatok, keď Mark vyhral sedem postava cenu takmer presne pred dvoma rokmi.

Mark strávil kus svojho lotérie hotovosti na opustenom stanici, kde teraz žije so svojou ženou Lisou, 37.

Železničné pracovník Mark Benbow, ktorý získal 1 milión libier na lotérii EuroMillions v roku 2011 železničný robotník Mark Benbow, ktorý získal 1 milión libier na lotérii EuroMillions v roku 2011

Otec-of-one Keith povedal: "Vždy som bol trochu žiarlivý Marka, ale zdá sa, niektorí jeho šťastie preniesla aj na mňa.

"Mark bol naozaj rád, pre mňa prišiel a dal mi trochu radu o tom, čo sa bude diať ďalej.

"Bol veľkým prínosom a bolo to skvelé hovoriť s niekým, kto presne vie, aké to je - aj keď moja správa sa sotva klesol v ešte nie."

Keith nekontroloval svoj výherný tiket do pondelka po žrebovaní a chodil si s ním vo vrecku celú dobu.

Jeho manželka Trish, 52, školské sekretárka, povedal, že je šťastie, že neumyl si nohavice.

Dvojica plánujete kúpu nového domu, ale hovoria, že zostane v Merthyr.

Tiež dúfam, že na liečbu rodina a priatelia dostať preč na Atlantis, The Palm Hotel & Resort v Dubaji.

Pár sa teší na predčasný odchod do dôchodku, ale Keith sa stále pracuje v súčasnej dobe.

A dodal: "Išiel som do práce v pondelok, ale nebudem vám klamať, je to stále ťažšie a ťažšie každý deň."

Keith bol jedným z 100 nových lotériových milionárov s 19 víťazmi ešte potrebné domáhať sa svojich cien.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára